26 Kasım 2012 Pazartesi

Burt's Bees-Lip Balm

Yepyeni bir haftaya daha başlamş bulunuyoruuuz,
Hiçbir zaman Pazartesi sendromu yaşayan insanlardan olmadım ne mutlu ki..
Allah keyfimizi bozmasın:):)

Daha önceden yazmış olduğum Burt's Bees yazımı hatırlıyor musunuz? İşte buradaaa kendisi. Yazımı okuyan firma yetkilileri yeni çıkacak olan gül özlü dudak bakım ürünlerinden de memnun kalacağımı düşünerek ürünü bana göndermişler. 

Kozmetik ürünlerini cildime kullanmayı pek tercih etmediğim için, Burt's Bees ürünlerinin doğal olması beni cezbeden ilk özellikleri. Kullandıklarımın hepsinden çok memnunum hiçbir sıkıntı yaşamadım. Kesinlikle öneriyorum.. Boynerlerde bulabilirsiniz.

Not: Bir de çekiliş haberleri vereyim size,
*Makyaj severlerin bayılacağı benefit allık seti için tık tık:)
*Makyaj Blogumun sevgili sahibesinin cici paketi için tık tık:)
 







Ürünün çok doğal bir dudak rengi var, renksiz bile diyebiliriz çok hafif. Tadı da çok yok. Bu soğuk ve kuru kış günleri için ideal, sürekli çantamda taşıyorum:)

5 yorum:

  1. Bende cok dusundum alsammi almasammi diye ama rengi gozumu korkutmustu :)
    simdi alabilirim herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle korkutmasın çok doğal duruyor:)

      Sil
  2. rose u bende cok sevıyorum cok tatlı duruyor

    YanıtlaSil
  3. ware Critical review: Cuisinart CJE-500 Compress juiceCompany: AmazonPrice compass:
    $50 - $100Who a type of xanthones and how it reacted with neoplasm increment, fervor,
    or other ailment in lab studies.

    Feel free to surf to my blog post: juice extractor

    YanıtlaSil