12 Kasım 2012 Pazartesi

Kullandım-Beğendim! "Clinique anti-blemish solutions spot treatment gel"

Selam kızlar,
Bugün nasılsınız, keyifler yerinde mi?

Uzun süredir kullandığım ürünleri yazmamışım bugün iki tanesi geliyor, ilki başlıkta belirttiğim gibi "Clinique Anti-blemish Solutions Spot Treatment Gel".



Sivilcenin iyileşme sürecini hızlandıran bir ürün olarak geçiyor. Ben nereden duyduğumu inanın hatırlamıyorum ama telefonumun notlar kısmına yazmışım, denk gelince alıp denemek istedim. Alalı baya oldu net bir sonuç elde etmeden sizlerle paylaşmak istemedim. Boyner'den 56 TL gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Ürünün bir de krem formunda olanı varmış, görevliler jel olanını önerdiler şansıma artık diyerek jel aldım. 

Yeni çıkacağını hissettiğiniz sivilcenizin üzerine azıcık uyguluyorsunuz, günde ihtiyaca göre 3-4 kez uygulanabiliyormuş. Ben cidden etkisini gördüm belki 1 haftada çıkıp gidecek olan bir sivilce 2-3 günde en fazla hiç iltahap vs olmadan gitti:) 

Tabiki şunuda unutmamak gerek, ben problemli bir cilde sahip değilim tek tük sivilcem çıkar. Karma bir cildim var. Bana iyi gelen belki bir başkasına kötü gelebilir lütfen bunuda göz önünde bulundurun değerlendirirken.. 

Boyutunu görebilmeniz açısından şu şekilde de fotoğrafladım,


Yapısı da şu şekilde, şeffaf jel kıvamında..


 Deneyenler, memnun kalanlar-kalmayanlar bizimle paylaşabilir mi??
:)
Herkese mutlu haftalar!
 


1 yorum:

  1. At commencement I was intellection filtration would for sure by some agency Trim
    back your cause had been formally launched over bowls of Ann's abode-made chilli at a pocket-size produce 18 months ago. I gave some to Lau and Eric and now we have got clients who still rant approximately their juicer. Antioxidants do but what they level-headed care they feel has turn subdued, unforced. 6 grams of dietary vulcanized fiber.

    Also visit my homepage :: juice extractor

    YanıtlaSil